Bevrijdingsmarkt 5 mei

BEVRIJDINGSMARKT 2019

De uitgifte van marktkramen en grondplaatsen is gestopt!!!

We wensen iedereen een prachtige dag toe!

EVT. KAN MEN ZICH ZONDAG 5 MEI MELDEN BIJ DE INFO_KRAAM. Naast LOTUS/hoek/ VIJZELSTRAAT. Tussen 7.00 uur en 8.30 uur. Op volgorde krijgt men een grondplaats in de VIJZELSTRAAT toegewezen.

>

Het was ons een waar genoegen verleden jaar, iedereen zo gezellig in de Westerstraat-Vijzelstraat ontvangen te hebben ! Menigeen heeft goede zaken kunnen doen ! Dit is voor herhaling vatbaar !

Zondag 5 mei van 9:00 tot 16:00 wordt er weer een Bevrijdingsmarkt georganiseerd. Dit jaar dus weer in de Westerstraat en de Vijzelstraat met kramen en grondplaatsen. De markt loopt vanaf de Hema/Westerkerk, tot aan de Nieuwstraat. Let op, er is geen autoverkeer toegestaan op het marktgebied. Maar rondom is er genoeg parkeergelegenheid, en via de vele steegjes ben je zo  bij je kraam of grondplaats!

Let op: Hier mogen geen etenswaren en nieuwe spullen worden verkocht!

Wilt u gebruikte spulletjes verkopen in een gezellige winkelstraat ? LET OP, Er zijn nog enkele kramen over, na 1 mei komen deze vrij als grondplaatsen!

Het is dus geen vrijmarkt ! De verhuur van een kraam of grondplaats is op volgorde van aankomst in de rij op zaterdag 20 april om 10.00 in “Het Wapen van Enkhuizen” kom op tijd, want op = op en 1 kraam per persoon! Om 10.00 krijgen de wachtende een nummer, zodat ze later terug kunnen komen.

Een grondplaats kost € 3-€ 4 per plek (inclusief € 1 borg) en afhankelijk van de breedte, die per winkelpui verschilt, kan dat voor de hele pui enkele euro`s hoger worden.
Een kraam kost € 35 , voor leden € 30 (inclusief € 5 borg)
Als de plek schoon wordt opgeleverd kunt u de vooruitbetaalde borg ophalen bij de kraam van de Oranjevereniging. Er staat een container voor afval.

N.B. 5 mei geldt evenals 27 april als een zondag voor het parkeerbeleid, dus vrij parkeren, echter uitsluitend in de daarvoor bestemde parkeervakken!
Bij parkeren op trottoirs en daar waar een parkeerverbod geldt, volgt een bekeuring.